BESLUTSKVAL

Ja nu vet jag inte hur jag ska göra.. planen är att jag ska jobba utomlands ett tag innan jag pluggar vidare. Att jag tar 1-2 år ledigt från skolan, men just hur jag ska gå till väga vet jag inte.

1. Har sökt jobb hos fritidsresor som barn- och aktivitetsplanerare. Chansen att jag får det jobbet är liten, men annars är det ett självklart val!

2. Har länge länge velat anmäla mig till service o co. till en reseledarutbildning. Det hade jag definitivt gjort om jag hade haft råd. Dessa jäkla pengar. Man kan inte direkt punga upp 26.000kr.

3. Eftersom jag har lägenhet i turkiet nästa år måste jag skaffa ett jobb, men det är nog inte det lättaste. Och när man väl skaffat ett jobb måste man åka till den turkiska ambassaden och fixa med massa papper. Hoppas att resan i augusti kan hjälpa mig!

Sådärja, hur gör jag?

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad spännande det låter att jobba utomlands, jag tror inte jag skulle klara av det. skulle sakna alla så himla fort! :)

men hoppas det går vägen för dig gummsan!

2010-07-07 @ 07:39:54
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0